Adventsljus som lyser upp i mörkret


Bild fån Casual Living

Nu märks det på riktigt att det har blivit mörkare. Det är mörkt när jag går till jobbet och det är mörkt när jag kommer hem. Som tur är så är det snart 1:a advent och alla stjärnornor och ljusstakar lyser upp i mörkret.
I trädgården tycker jag det är så mysigt att hänga upp ljus. I år fick jag köpa ett nytt ljusnät för det gamla var visst sönder. Jag kommer ju aldrig ihåg vad som funkade eller inte, så jag får alltid rusa till affären och handla så här i adventstider. Men nu är allt uppe och i dag är det fredag igen! Jag lyckas aldrig hinna skriva i bloggen utom på fredagar??? I kväll kommer alla ungdoma hem och vi ska mysa vid brasan och dricka lite glögg och imorgon tar vi tåget till Helsingborg och sedan färjan till Helsingör för lite julshopping och julmys.

/rockmamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0